nedelja, 28. maj 2023

20. TEK NA ŠPIČAST VRH, 28.5.2023

 Saj, z organizacijo tekme na bližnjem igrišču ni nič narobe, a z organizacijo tekme na domačem dvorišču pa še manj. Vsaj v Zadlogu je tako.  Na njem se prav zares začuti duša, ko vidiš gospodinjo in gospodarja s kmetije Pr' Bizarju, kako skupaj s svojo družino in z organizatorji skrbno in zvesto že 20 let skrbita za nas, kot da smo tudi mi njihovi družinski člani. Pazi to!  Poleg svojih šestih otrok! Ki pa so seveda v vseh teh letih že odrasli in že sami postali starši. 


In za letos so tako določili. Da spet začutimo dobre stare cajte, bo organizacija teka za okroglo obletnico spet na njihovem domačem dvorišču. . 

Sama sem za letos sklenila, da se s tekmami ne bom "obremenjevala", da pač ne bom šla glih na vsako... Ampak!!!  Na Špičast vrh pa grem! Tja pa ja. 

Zjutraj se zapeljem do Črnega vrha in po črnovrški planoti, posuti z zaselki v dolžini kakih štirih kilometrov, pripeljem v Zadlog št. 42. 

V vseh teh 20 letih smo marsikaj doživeli..., če se ne motim, leto po  2010, ko je bil Zadlog poplavljen s   stoletnimi  padavinami,  torej 2011,  so ogrci malo da ne požrli vse zadloške travnike in pustili za seboj razdejanje, ki bi prej spominjalo na to, da so imele divje svinje žur,...   naši otroci so se v vseh teh letih prelevili v odrasle osebe, nemalo si jih je že ustvarilo svoje družine in se zdaj že njihovi otroci podijo po poti,.... tudi na domačiji so prav v času tekme dali že dve ohceti skozi, ena je še čisto frišna, ...  imeli smo vremena vseh sort ( lani npr. sva šla skoraj da nazaj domov, k je tolk zeblo) in še česa bi se lahko spomnila.... 


 Sem šla prav malo počekirat v moje arhive. Moj je bil že na prvem teku, torej sem bla tudi jast z njim..., evo,   pa fotka iz 10.6.2007, ko sva ble z Marto še lejpe in mlade:))...zdej smo sam še lejpe:)) in naš wače, k  je stal na odru poleg samega Simona Aliča. No, hihi, naš wače se je postaral, Simon pa pač ne...kajti on še vedno stoji na vsakem zmagovalnem odru. Če ne absolutno, v svoji kategoriji zagotovo. Bravo, Simon.



Joj, kako čas hitro teče. Spomini pa ostanejo. Zabeleženi za vedno. 

Danes sem prišla sama. Mojga neki noga boli, pa je šel raje z biciklom do Sesljana. 

Prijavila sem se in šla na pot kot prva, da pridem zadnja. Moje delo bo spet navijanje do zadnjega. 

Ravno, ko sem krenila, se je proti vrhu odpravila tudi Stanka in s klepetanjem o vseh sortah zadev sva bili na vrhu kot bi mignil. Imela sem še čas iti na vrh razglednega stolpa. Po hrano za dušo- prekrasen razgled.


Fantje so mi postregli z enim ta kratkim, da mi slučajno glasu ne zmanjka in pejdi, mati, 200 metrov nižje na svoj položaj. 
Vedela sem, da bo čas okoli 22 minut, a vseeno me je zmagovalec  Lucijan Zalokar kar presenetil, ko se pokaže pred mano, da sem ga komajda ujela v mojo škatlco s škljocem.:))


No, potem sem sevejde spet in spet navijala za vse, ki so prišli mimo mene. Še ledenda Igor
In še jast za njim.

In to je to. 

Na vrhu smo vsi postreženi s sadjem, sokom, čokolado. 

Ker pa je danes v Zadlogu tudi že 32. pohod na Špičast vrh, so se organizatorji potrudili in tudi za pohodnike poskrbeli tako, da so pripeljali na vrh, hihi, kar en kontejner hladne pijače, ki si si jo  poleg vsega še lahko kupil. 
Na vrhu že dolgo ni bilo tako živo in kar nikamor se nam ni mudilo. 

Nekateri so v dolino mahnili po bližnjici, jast pa sem šla tudi nazaj kar po isti... hihi, da sem ponucala tri kalorije več, ker sem vedela, da me pa spodaj na dvorišču čaka pa en par tavžent kalorij.... 
Od odlične pašte, sladoleda, sadja, pijače... Ma, za skuzi buh, nooooo. Kako naj jast shujšam? Ob tako dobri pjači in jedači? Ma, bom jutri začela... dans naj še bo....:))

Med čakanjem na rezultate dvignem še srečko, z bogato vrečko, kupim odličen sir s Klančarjeve domačije, malo poklepetamo in že poteka podelitev. Letos je Varineja Drašler podrla nov rekord proge, pri moških pa je ta zaenkrat še vedno v rokah Simona Aliča. BRAVO!!! Pohvalit je treba tudi lepo število otrok, ki imajo kar težko progo, dolgo za polovico odrasle. 

In za konec nas za še bolj slovesen jubilej organizatorji pogostijo z nič manj kot 15 kilogramov težko odlično torto! 

Zdej pa nagradno vprašanje.... Ma, mati, ma, kej ti si slučajno pojedla dva kosa le-te? 
Ma, sej sem že zgori napisala, da začnem jutri s shujševalno:))

Hvala vam, dobri LJUDJE, za vse. 

Album s fotkami tekačev 200 metrov pred ciljem: ALBUM (  tudi z abs.rezultati )
Relive posnetek si lahko ogledate tuki: RELIVE POSNETEK




Ni komentarjev:

Objavite komentar