nedelja, 12. junij 2022

13. GORSKI TEK NA MALO GORO, 12.6.2022

 Tekma, ki je zares ni za zamuditi. Iz vseh zornih kotov. Najbližja, najprestižnejša, zares gorska, najustrežljivejša, najpojedine, najtežji kamni za nosit v dolino, hihi in še kaj naj bi se naj-dlo. 

Moram mus napisat, da je danes prvi na prireditveni prostor prišel Simon Alič. Pazi to! Včeraj je zjutraj tekel težek ( v bistvu skor primerljivo z Grinto) gorski tek na Krn. Seveda zmagal. Pa je tekel domov na grunt grabit do teme in bil danes zjutraj prvi v Kamnjah. Res kapa dol, Simon! (Sej, buhvari, če bi bli vsi Slovenci tolk pridni:)), ne bi nucali prišlekov:))

No, midva, k sva skor od tu...sva pršla hmal za njim:) 

Nataška in moj sta se morala kej zmenit na skrivaj, kajti oba sta imela na sebi majčko od traila na Bevkov vrh, kjer je tudi zelo lepo organiziran tek. 

Prijava, z bogato vrečko:


In bejži, mati, če čiš prit prej ko prvi gwor:))

( ta intermezzo je sam za Jezerška:)) Ej, Jezeršk, ma, kej tu so tvoje štenge? :))

No, zdej jast ne vem, kej je, ma, meni je ta vzpon na Malo goro zmerom belj fejst. Najbrž zato, ker grem belj na gvišnu, al kej, n vejm...Sej, nje de mi ne pokaže, kdo je šef, ma ...mi gre. Prediham in je. 

Alora, pejmo zdej mal pohvalt tiste, k nucajo še enkrat manj cajta ko jast:))

V vzponu v to kamenjsko strmino  je danes Simona  premagal Miran Cvet. Kot tretji pa je mimo mene, ki sem šla na pot eno urco prej, da sem prišla netekmovalno normalno prej do vrha in se nazaj spustila v moj navijaški šiht, pritekel Uroš Rozman. 

Dekleta. Ta so pa tudi "usejkana":)). Prva Mojca Koligar, druga ( po neprespani noči - z ohceti) Varineja Drašler in tretja mlada Anja Mikuž. 

Bravo! 

Vseh nas je bilo v cilju 41 + 14 = 55. Ne vem, kaj sem se tolk martrala in med potjo shujšala kakih par dek, če pole na mizah, obloženih z vsem, kar je možno: češnje, banane, japke, super raznovrstno pecivo, plus pašta szi super vege omako, vse to desetkrat nazaj dobim? O, buh, ma, če je pa vse tolk finu, nooo. Aja, in za finale še palačinke! 

Po podelitvi spust nazaj v Kamnje, seveda s čvekom, in pod lipo že čaka škaf, v kateri se hladi ....

Ma, letos pa ne bom! En bot grem pa domov za spremembo prva! In ne zadnja!

Ma, drugo leto pej ....?

Kamenjci in Kamenjke! Hvala! Za vse!

Album, s fotkami in zasilnimi rezultati: ( sori, ma, par fotk sem morala kar v smeti vreč, ker so ble strašno motne- je tudi telefonu vroče:))) 

FOTO MALA GORA

STRAVA GPX

Ma, gdu je pej tu?




Ni komentarjev:

Objavite komentar