nedelja, 6. marec 2022

12. TEK NA TABOR IN PODELITEV PGT LIGE 2021, 6.3.2022

 Pa smo le dočakali dan brez omejitev. 

Lahko bi nas bilo malo več, a resnici na ljubo, tudi reklame ni blo glih v izobilju. 

Seveda zdaj napišem na hitrco. Vstala sva kmalu po četrti zjutraj. Zakaj? Ja, saj že ptički čivkajo, da častiva midva kruh, spečen v krušni peči. 

Moj je imel akcijo s krušno pečjo, jast pa z navadno.



MIČKEN VIDEO


Obema je ratalo. Upam, da niso hvalili kar tako, samo zarad lepšega:))

Na štartu nas je bilo 51 odraslih. No, jast seveda naprej po svoje. Da sem malo poškljocala in ponavijala. 

Vreme kar mrzlo, pihala je burja. 

Zmaga je šla k Urošu Rozmanu, pri damah pa k Varineji Drašler. Čestitke vsem! 

              Foto Jože Opeka

Fotkala sem le na terenu. V dvorani je blo fotografov dovolj, da meni ni blo treba:))

Malo me žalosti neudeležba na podelitvi. A, jast nič ne morem spremeniti. Tako je in buhpomagi.

Smo se imeli vseglih fejst. Klavdij je speljal podelitev.

 Jast sem stala na odru namesto mojga, sevejde, ker je moral domov.


Vmes nas je malo nasmejal z raznimi štosi, eden izmed njih je bilo plankanje dveh, ki sta opravila vse teke, jast sem pa morala pokazat in ocenit njun plank. Bravo obema. 

Naj sezona 2022 uspe. Srečno.

Papa. Grem na sprehod...

Fotke z zasilnimi rezultati:

FOTO TEK NA TABOR





Ni komentarjev:

Objavite komentar