nedelja, 28. marec 2021

VIPAVSKA BRDA TRAIL, 28.3.2021

 Ah, tevi vremenarji. Če ne zmerom kej ustrlijo mimu...

Včeraj so strašansko dež obljubljali. Alora, šibnem zjutru hitru pred dežjem na mojga. Pridem domov, ni dežja... Popoldne še zmerom ni dežja... grrr. 

Sedim na kavču in buljim v tv in poslušam teto Herto, k mi hoče prodat kolagen znižan za 50 procentu na ceno 50 evru in če naročim na brezplačno številko ( tudi to je zastonj:)), dobim gratis tudi poštnino!!! Ma, dej, kej rejs???? Ojej, bogi narod, k nasede tem reklamam...in verjamem, da jih ni malo takih. 

Mati, bejži ven s hiše.... pogledam proti Krasu, ni šans, da bo dež danes... In se odpravim še enkrat na mojga. Na vrhu sem bila tik tak, no, vsaj zdelo se mi je tako in sem se prav na hitrco odločila, da grem še en krog okoli. Tokrat ne okoli Šmarij, ampak okoli Zavina. In sem bla tako tri bote na Školju včeri. 

Pole so zvečer obljubljali dež kao ponoči in še mal čez dan.... Zjutraj vstanem... spet ni dežja. Ma, prow, še buljši... grem pa dans jast lepo mal po naših Brdih vipavskih. 

Mojga nisem niti prašala, če gre z mano, ker sem vedla odgovor. 

In sem šla. Najprej ob železnici do ceste, ki pelje na Brje. Tam čez most reke Vipave in  zavijem nazaj proti Velikim Žabljam, Čez par sto metrov zavije desno v hrib kolesarska steza, poimenovana po samem našem prezidentu! No, malo sem kršila pravila, ker je enosmerna in gor ne bi smela, a sem se tolažila, da kolesarji še spijo, k so uro premaknli, no in tudi uha sem mejla napeta do sto, da če bi slučajno kaj zaslišala, da se približuje, da se vržem s proge:))

V glavnem, kolkor trobentic je na tem predsednikovem trailu, pa ne vem, če jih je še kje tolk... 


 Okej. Moja predvidevanja so bla prava in srečala nisem žive duše. Razen ptičkov. 
Na Brjah mimo cerkve in proti Sv. Martinu.


Skozi vso pot same lepe rožice....








Na vrhu vpis v Planinca, dva škljoca in pejmo dalje. 
Tokrat v križišču, ki označuje UTVV trail, ne grem po tej poti, ampak grem na desno po Oljčni poti.

Res se veliko vinogradov "podira", zato da jih bojo nadomestile oljke...


No, naj povem spotoma, da bo pot Skrlanka ( najbrž je že) na spustu spremenjena, ker lastniki ne dovolijo hoje po njihovih parcelah.
 In tudi tu, na Oljčni poti, se dogaja nekaj podobnega:(( 
Drevje požagano na pot, kar da vedeti, da smo nezaželjeni.


Jast res ne vem, kaj je to tazga, če se hodi po poti???
Bem, pestmo stat...
Glej rajši lepe rožce po poti, mati...


Pridem na moj hribček, podpis, malo pogledat okoli... dežja še ne bo... najbrž ga sploh ne bo... pejdi mati proti Šmarjam do korita in če te zagrabi, še na Tibot in Ostri vrh. 

In me je...zagrablo:))



Čebelca papa kosilo, jast pa še 6 km od doma... buh vej, če je moj kej skuhal??? 

In glih, ko študiram na to,...telepatija dejla..., me pokliče moj, da kje sem, da bo kosilo mrzlo... O, že šibam.... 
Kar po bližnjici do Žabelj in gas po cesti do Dobravelj.

Veste kej, prav lep trailčk sem nardila... in še kosila mi ni blo treba kuhat:))

24 kilometrov je namerila Strava. Bravo! 




Dežja pa še vedno ni....







Ni komentarjev:

Objavite komentar