sreda, 7. maj 2014

VRTIČKANJE - 7.5.2014

Vrtičkanje je v polnem teku. Danes smo posadili še nekaj sadik paradižnika, ki je ostajal svakinji, tako, da imamo sedaj v vrtu  40 sadik paradajza.
Medtem, ko vsi moji so vrtnarji v Dobravljah pa tudi drugod jokajo in stokajo, kako jim  vso solato polži pojejo, je imam jaz za izvažat... Ma, jo polno šenkam, ma v kilah pa tudi pojem. 



Jejžeš, ma kaj zdaj to pomeni, da velja tudi zame uni pregovor od neumnega kmeta in debelega krompirja???  Ma, ne, to zame ne velja, jast to vse z ljubeznijo in pole rata...

No, rata pa mi nikakor ne čili od Pajota. To zdaj najbrž pomeni, premalo ljubezni? Kar nekaj čmi in ne zgane nikamor. Par sadikic sem vseeno kar posadila v velike lonce, bomo videli, če bo kaj uspelo.



Tudi z bučkami sem se kar dolgo martrala, preden so se prijele. Steblo je bilo tako krhko, da se je kar prelomilo na pol, ko sem ga dala v zemljo. In ko sem še zalila, se je vse skupaj kar sesulo v nič. No, zdaj jih je nekaj le pognalo naprej.

Z ostalim sem pa kar zadovoljna. Bomo videli. Če bo vse, kar zdaj raste, dalo obilo pridelka, bo zadovoljstvo še večje. 




1 komentar:

  1. Bi bilo treba že davno presadit v 0,35l lončke in šele potem na vrt. Ma prihaja v petek nova pošiljka, ki ma da je v redu.

    OdgovoriIzbriši