ponedeljek, 5. maj 2014

4.TEK ČEZ VELIKO GRADIŠČE, 4.5.2014

No, danes pa smo oddellali še en tekec iz sklopa PGT.
Ne zastopim sicer, zakaj se ta tek kliče gorski, ker premagaš tekom 8km  piste le 240 metrčkov višine , ma, če so tako rekli, naj bo tako!  Meni paše. Sploh! Zakaj? Ker je to prvi gorski tek, odkar se sem pa tja potikam po raznoraznih gorskih tekih, da sem ga V CELOTI PRETEKLA !  Jej, kolk sem jast dobra.  :--
Saj veste že, ne, kaj vam čem ponavljat, da je zame dober gorski tek tisti, ki ga je treba hodit?

Ma, tuki ni blo treba. Je blo skoraj celo pot čist lepo za tečt. Nič kaj hudga vzpona. Pravzaprav se mi zdi, da imam v 14-ih štengah do mojga stanovanja več višincev.
Se pa, ko pogledaš tale graf v razpisu, prav malo ustrašiš, če ne gledaš lestvic poleg... si misliš, da bo hribov in dolin, kolikor hočeš.














 In ko sem prišla na vrh Velikega gradišča in se je bilo treba spustit nazaj v Vrhpolje, je šibalo tako divje, da sem mislila na moment, da bo še kakšno drevo od hudga vetra izrilo
 Taka brzina je bla, vam povem.
Po 52 minutah sem pritekla skozi cilj.

























No, da se ne boste ustrašli, da sem pa morda od vse hitrosti celo prav zmagala , naj vas potolažim, da kljub vsej brzini in kljub teku, na repu druščine. Ma, sem kontenta.

Od naše familije sta seveda pred mano v cilj prišla še ZZ top:
























In le dobro minutko za njim še hčerka Sindis:
























No, pole smo se malo uštimali... in šli na papco....ki pa je bla sam za mesojede človečke.
Ah, mati, saj ti ne bo nič škodlo, če greš en bot mal lačna domov, ne?
Malo smo počikulali, počakali na  podelitev :
























in že smo šli vsak po svoje.
Direkt v Dobravlje... sem se zakadila v solato, se je napokala do amena in še tri jajčka od mojih kokic... pa je blo vse nadoknadeno!

Tako je striček Garmin mojemu ZZ-ču pot narisal:
http://connect.garmin.com/activity/492970123

In rezultati so pa tudi ŽE:
http://www.primorskigorskiteki.si/index.php/rezultati-2014

In tudi fotogalerija od Japeljpress je že:
https://plus.google.com/u/0/photos/103862101339423963519/albums/6009585601704890721

Ni komentarjev:

Objavite komentar