nedelja, 9. junij 2024

15. GORSKI TEK NA MALO GORO, 9.6.2024

 Pa sem zmagala še na enmu teku! Ups, hoji. 

Gorskega teka na Malo goro res ni za zamudit. Prijazni Kamenjci napravijo prireditev na nivoju, ki je lahko marsikomu za zgled. 

Letos je tekma štela tudi za prvenstvo Slo za veterane, pa si upam trditi, da je bila tudi zaradi tega številka prisotnih na štartu malo višja (19ž+57m), kot je sicer zadnje čase na PGT tekih. Ki pa si v večini vsi zaslužijo večjo udeležbo. Zakaj je ni, pa je to seveda druga štorija...

Alora, sem eno leto starejša kot lani, bo treba malo prej na pot, če mi bojo dovolili moj sistem: grem prva, pridem zadnja. Vprašam, odgovor pozitiven, se prijavim,  plačam štartnino 15 evrčkov, se uštimam in pejdi, mati. 

Ker je državno prvenstvo, s sabo vzamem zastavo, da tudi s tem malo nakažem, da je zadevšna malo bolj slavnostna. Tako bom na mojem poštotu poslikala vse, ki pridejo mimo. 



Mahnem jo po poti. Najprej nekaj sto metrčkov asfalta, nakar se zavije  v stezo. 

Ker je to pot koscev, se seveda Kamenjci niso izneverili in pot pokosili v nulo. Kar tripasovnica bi bla to na Dars-u. Le da Dars dela malo dlje in z mašinami, Kamenjci pa s kosilko na ramah in na mah.:)) Odstavni, vozni in prehitevalni pas. Če se je tu prehitevalo, je bilo vse po predpisih, hihi. Zares, na široko pokošena in označena pot. Bravo! 

Med potjo dohitim press ministra Japlja, to je pa tudi vse. Niti živalic ni bilo. 

Do požarne mi je šlo super. Od požarne naprej se  komi "ta hudo" loti, a tolk hudo pa mi vendarle ni. Pravzaprav, če grem po svoje, netekmovalno, mi je vse skupaj en sam užitek. Se spravim v dihanje, usklajeno s korakom in gre. Res je, da je bilo zelo soparno, z mene je teklo, a ker sem v gozdu, se kar lepo da. 

In tako pridem jast lepo na vrh v urci in 20 minutk.. Malo popijem čaja in še imam nekaj časa, da se v miru vpišem v planinsko knjigo in malo poklepetam. 

Spustim se kakih 250 metrov nižje, zapičim zastavo v zemljo, probam glasilke.... dejlajo, in kriči, mati. 

Seveda sem že v Kamnjah videla Simona Aliča zato sem tudi pričakovala, da bo on med prvimi. A, glej ga, zlomka, danes je tik pred njim mimo mene najprej odtekel Serdinšek Tadej iz Maribora. 


"Ajde, Simon, stisni, gaaaas, na vrhu te čaka 10 kilski kamen za 10. zmago!" Simon le z nasmeškom mimo, pa tudi Tadej se je nasmejal.   Vam povem, da Simon ni hotu zmagat, da mu ne bo treba nosit v dolino kamna, hihi. Še dobro minutko počakam in že je tu tretji - domačin Uroš Vodopivec. 

Bravo, fantje. 

Joj, ne kričat name, a nimam pojma, zakaj mi je tako zmikalo ostrino fotk. Al sem tolk kričala, da se je še telefon ustrašu, al kaj....? Ne vem.

Mimo gre osem najhitrejših in že je tu prva ženska. Anja Mikuž. Sledi ji Nizozemka Nyman Rens, ki je pri nas zato, ker ravno danes končujejo peto etapo Ultra X Slovenia in ima na poti svoje tekače. 

( bajdvej, tekli so danes prav mimo Male gore in tudi Slovenci smo imeli svojega predstavnika, Uroša Sobočana, ki je dosegel odlično končno drugo mesto!) 

Pa se je danes tudi sama podala na naš gorski tek in navdušena nad prijaznostjo, organizacijo in progo kot druga absolutna odnesla domov lepe spomine.

Tretja pa je bila Lana Papič. 

Navijam za vseh, kaj sem pa tja zapojem. Zapojem tudi Lučanotu, ki mi pred vsako tekmo pove svojo glasbeno željo, jast pa sem sevejde ko đuboks. 

Danes si je gospod zaželel: Zbog jedne divne crne žene. :)


Počakam še na Iris in žensk ne bo več, zato grem še sama v cilj. 

V cilju seveda že prava ohcet. Ni da ni. Slaščic, sokov, čaja, sadja, čokoladic, bombonov....ojej, jej, kdaj bom jast kej shujšala? Pa še na polhno porcijo pašte je blo treba. Ja, in ne bom še končala....tudi letos so domačinke spekle za vsakega udeleženca palačinke. 

Ma, vse sem zmazala...., pole se pa čudim od kje mi rastejo šlaufki:))

Ker je bilo treba rezultate preštimat v tri možne verzije, smo se nanje seveda malo načakali. Pa še povezava s spletom je nagajala. 

A, da nam ni blo glih prow full dolgcejt, je za humorne vložke, kot vedno, poskrbel možakar s priimki v več jezikih Peter Vodopivec ( Aquabeve, Waserdrink, hihi)

Podelitve nisem fotkala, ker je blo drugih fotografov dovolj.  

Za konec moram pa seveda pripisat, da jast  točno vem, da so pravila pač pravila in se jih ne sme kršit?,  a če sem že napisala prijavnico in  plačala štartnino, potem me naj za rezultate, ki se tičejo DP, pač diskvalificirajo, ne pa izbrišejo, kot da me ni bilo tam. Ker, tam sem pa bila. DSQ. In to je to. 

Hvala, Kamenjci. Za vašo odlično izpeljano prireditev-tekmo. Sej, drugo leto ne bom še tolk stara, da me ne bi bilo k vam, njede nje? 

Fotke:  šmrk, šmrk, :((  FOTO

GPS STRAVA

RELIVE POSNETEK




Ni komentarjev:

Objavite komentar