sreda, 3. januar 2024

NOVOLETNI SKOK NA SLAVNIK IZ PREŠNICE, 1.1.2024

Silvestrovo sva po kar nekaj letih celo prebedela. Včasih bognedaj, da  nisem počakala na polnoč, danes pa je zgodba čisto obratna. Večer kot vsi. Malo TV in ko se očke začnejo zapirat, hitro v šukico štet zvezdice.:))

Letos pa sva šla do hčerke v Majcne in tam smo skupaj pričakali novo leto. Tako, da sem šla po ne vem kolkih letih spat ob DVEH in pol zjutraj! Halooo?

Seveda se potem jutro malčk podaljša. 

Vsako leto jo nekam mahneva za prvi dan leta, tudi letos je treba nekam. Tako kot lani sem imela v glavi Opatijo, a vreme spet ni bilo okej in Opatija spet odpade.

Vreme je kazalo na oblačno z morebitnim rahlim dežjem. Ah, pejva po ta lejpi iz Prešnice na Slavnik. Če bo dež, grem pa z marejlo...

Okej. Nekaj pred enajsto sva na parkingu, Avtov kar nekaj. Z nama se hkrati štimata tudi dve bejbe. Moj zavlačuje s štimanjem, da bosta ja šli naprej, a onidve kot da čakata nalašč na naju... ni šans, da se spravsta v hrib. 

Okej. Greva pa midva naprej. A, glej ga zlomka, oni dve takoj za nama. Jast začnem lepo počasi, oni dve vsak korak bližje, klepetaje, kao zdej vas mal zasledujeva, pole pa vam samo pomahava v slovo:)) 

Moj me dregne: "Kaj se obotavljaš? Dej v drugo, baba!"

"Aja? Ponavadi moram počasi, se takoj skregava, če grem hitro... danes pa glih kontra... "

"Ja, pa ja ne boš pustila, da te prehitijo teve dve? "

A, če ukažeš, dam prav takoj v drugo....in v tretjo:))

In sva šla... bejbe pa za nama. Sej, so ble dobre, vsaka čast, ma, prehitet pa naju nista upale. Se nisva dala. So ble pa vso pot kmalu za nama. Hihi, en cejt sta še klepetale, ja, ma, pole je utihnlo vse tudi zadaj...

Tako sem nucala za pot prav natanko, do sekunde eno urco. 

Na momente sem še hotla it do njiju, jih pohvalt za dober tempo, jast, k ne znam bit tiho, ma, pole sem vidla, da so prow prevč hude, niso tle niti pokukat proti meni... bem, pej neč.

Aja, moram pa seveda o vremenu. Ma, ni za verjet, ampak tolk lepga vremena že dolgo ne na Slavniku. Sonček je lepo sijal, niti sapice ni bilo ( niti prav na vrhu ne). Razgledi prekrasni. In kar nisem hotla domov. Res je blo lepo. 

Na tulifonu pa je pisalo: Slavnik: PLOHA! Ma, dej, no....???


Krasen dan. Čimveč takih. 

STRAVA GPS








Ni komentarjev:

Objavite komentar