sobota, 2. december 2023

22. ŠTANJELSKI TEK, 2.12.2023

 Napoved vremena za tek je bila res ubitačna. In tudi zgledalo je res tako. Ko sva prišla v Štanjel, se je zlivalo za vse sowde. In veliko tekmovalcev je šlo zgolj in samo po nagrado in nazaj domov. No, ma, mi nworci, ta najbolj gajstni, se ne damo in za hvala lejpa se je tudi dež ustavil za časa tekme. In tudi podelitev je šla skozi...

Zmagala sta Jaka Grže in Lucija Krkoč, pred Elisom Filipičem in Saro Stopar ( ki je,... zdej je tu že mal bolanu...spet nisem prepoznala) ter Borutom Terčonom in Marjeto Šibelja.

Jast sem se udeležila pohoda, namesto 40 nas je šlo na pot deset v skupini, plus kakih 10 jih je šlo po svoje že prej ali potem. Marela je dejlala s polno paro, en bot odpri, en bot zapri, en bot odpri, zapri... ma, pole je pa prow gejnalo. Hodili smo čez lejpe luže in se imejli prow lepo. Ko so pritekli prvi tekači, smo se prelevili v navijače in navijali vse do (skoraj) zadnjega. 

Zanimivost: ta hitri tekači so bli zadaj "gnili" do glave... ta počasni pa nekateri, kot da tečejo samo po asfaltu:))

Aja, ne smem pozabit našga vodiča, ki je lepo skrbel za nas. Hvala. 


Jast sevejde ne morem iz svoje kože in sem zraven kričanja še mal škljocala. Se opravičujem ta motnim, ker so šli prehitro mimo mene:)) (Prvega in drugega sem morala prow preč vreč:(()

Evo, album: ALBUM FOTK

Z Jezerškovo smo se vidle komi v cilju, ma, bem, bulš ku neč...nje, Silvanca?


STRAVA GPS

Rezultati


Ni komentarjev:

Objavite komentar