torek, 19. december 2023

SPET DO MORJA, 17.12.2023

 Lepa napoved vremena naju je spet poslala direkt k morju. Pozimi se res večkrat odpraviva tja. 

Parkirala sva na Bonifiki v Kopru. Tu je pozimi za vikend parkiranje brezplačno. 

Sva bila pa en dan prej na Golakih, tako, da ta prave zimske razmere s snegom sem v letošnji zimi le že okusila.



Zrak je bil čist in s tem seveda tudi razgledi na naše Julijce in italijanske Alpe res prekrasni. 
Do Izole po peš poti ob morju pozimi ni ne vem kaj....kar zebe, ker je sonce na drugi strani, a ko prideš ven na sonček, mmmm, njami. 
Tokrat sva v Izoli zavila levo, v Jagodje in prvič sem hodila skozi predor Šalet. Še nisem šla tu ever.
Pri gostišču Jasna sva naletela na kakih 200 motoristov- Tomosovih božičkov, ki so tekom celotne obale z dobrodelno noto navduševali ljubitelje teh motorjev in seveda najmlajše. 
Na vrhu Belvederja sva se spustila podenj in jo spet po senčki mahala proti Simonovemu zalivu. 


V Izoli seveda postanek v slaščičarni in kavica ter seveda moja baklava in šamšnitka. 
Tu sem srečala po sto letih Majo - Vrtnico na TF in Andreja, ki se jima je, odkar ju nisem videla, število članov v družini povečalo za dva krepka fantička. Kolk lepo. 
Pejva še nazaj. 
Kam?
Ja, obvezno v Koper na fastfish food. Na sardelice. So kar skočile na svoje mesto v mojem želodčku:))
Še malo šetanja po Kopru in pejva počasi nazaj v naše kraje. 
Dobrih 24 kilometrčkov prekrasnega dne. Bravo. Naj traja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar