četrtek, 17. avgust 2023

NA KRN, 16.8.2023

 Jej kolk migamo...in prav je tako! 

V soboto najprej moj Školj, pole Mala gora, v nedeljo dva bota Mala gora, v pondelk spet "samo" Školj, v torek, tekma na Široko, zvečer pa moj ( na dopustu) izjavi, da gre v sredo na Krn, če grem z njim. Odhod ob 4.30. Ma, ja, pa grem...Po 5000 metrski višinc v petih dneh.

Dan prej sem na razgledni točki na Širokem opazovala vse hribe, vsi so bli "čisti", sam Krn je imel kapo... Takrat še nisem vedela, da bom drugi dan nato na njem in Krn tudi ne, hihi. 

Ob šestih sva že na parkingu, nič kaj prevč robe za s sabo, saj bo toplo, par žele bombonov, lidlovih mini čokoladic, voda bo pr koritu in če zmanjka, tudi v koči, ker piše na PZS, da je odprta. 

Kamperji na parkingu še vsi zaprti v trdnem spancu, midva pa razčujena na full za gas proti gor.:)) 



Čez par minut prehitiva en par, to pa je bilo tudi vse, kar sva pohodnikov srečala za gor. 

Šlo nama je res fejst, saj sonce kar dolgo ni pokukalo izza hriba, tako da sva do koče nucala le urco in 40 minut. Malo se oddahneva in jo mahneva še do vrha. Popolno brezvetrje in čista tišina. Mljask. 

No, razgledi niso bli glih jasni, ker je bila v dolini še vedno megla prisotna, ma vrh pa je bil čisto jasen. O kapi ni blo še ne duha ne sluha. 





Se spustiva do koče, kočo zapirajo, ker morajo it pomagat h koči ob Krnskih jezerih???  No, čaj sem še dobila in en radler tudi. Vsi, ki so prišli za nama gor, pa nič...

Sva enemu paru, ko sva se spuščala, oni pa počasi gor, vso vodo iz najinih flašk prelila k njima, ker sta se zanašala, da bosta dobila za pit v koči. Se ni za zanašat...midva sva imela srečo... ker sva bila zgodnja, saj sva bla ob 8-ih, ko so se v koči šele prebudili dobro, že na vrhu. 

Za dol se mi je strašansko drselo, ne vem, zakaj tolk, ker sem imela ta ziher covate, a že niso ble prov ziher, saj sem bla štiri bote na riti. Še sreča, da ni prepadov...

Pogled nazaj proti vrhu. Krna ni več. Je že v kapi.

Na planini Kuhinja jo spotoma mahnem po skuto in sir in že se peljeva .... a, le do mosta pred Kamnim, kjer se mati vsa hepi vrže v mrzlo Sočo in uživa v njej. Mljask.


Super je blo. 

STRAVA GPS




 

Ni komentarjev:

Objavite komentar