ponedeljek, 20. marec 2023

NAJ NAJ 21, PO SVOJE, 19.3.2023

Naslednjo soboto bo tekma. Naj naj 21 km. Meni se dopade. A tekmovat se mi ne dopade. Več. Zaenkrat. In seveda sem sklenila, da grem to progo pa za dušo po nekaj letih spet oddelat.

Vreme je bilo napovedano za lepo. Tako, da s sabo vzamem res le vetrovko, za jest par mini čokoladic z Lidla in pol litra pjače bo zadosti zame. Saj ni vročine. In ko je ni, jast pjače ne nucam.

Zapeljeva se do Svetega Andreja, oziroma gostišča Rupar, kjer se vse dogaja, ko je tekma. 

Doma sem na njegovo uro prej naložila gpx, ki je na spletni strani Naj naj in seveda upala, da naju bo zadevšna prav peljala. 

Na parking placu je bil le en avto, pa sem mislila, da jih bo več, glede na to, da bo kmalu tekma. Okej. Se uštimava in že se podava v breg proti poznogotski cerkvi Svetega Andreja, ki je v zgodovinskih virih omenjena že leta 1501. 

Naslednja bo cerkev Svetega Ožbolta. Na višini 860 m. Tudi ta ima že preko 500 let. 

Pot do tja nama ponuja prelep gozd in krasne travnike, posute z žafrani.





In ves čas pogled proti Kamniško Savinjskim Alpam- z Grinto na čelu.

Po tričetrt ure sva že tu.

Sonček je sicer sijal, a zraven je pihal kar tak, konkreten vetričič, tako, da ni bilo kaj preveč za se ustavljat, zato sva jo kar mahnila dalje. Vejkarca nama je lepo kazala pot. Saj, bog ne daj, če ne bi... kajti kakih oznak, da sva na Naj naj progi, ni bilo. Pa imam v spominu za leta nazaj, da so bile... No, zdaj jih ni. 
Greva dalje. Vso pot same lepe rožce. Žafrana za obogatet, teloha, trobentic, resja.... ni da ni. Res lepo. Med tekmovanjem ziher ne bi tega vidla. 




Naslednja cerkev, ki bo na najini poti na vrsti, je cerkev Sv. Jedrt. Tudi ta je že stara preko 500 let, saj je tod mimo nekoč potekala pomembna tovorna pot. 
Sedaj naju čaka vzpon na najvišji vrh Polhograjskih dolomitov- Tošč. Leži na višini 1021 m in pot do njega je, vsaj meni, božanska. Mehka, kot da hodim po povštrčku, kar strma, ves čas me spremlja resje. Njami. 




Po dobrih dveh urah aktive si privoščim mal pjačke in eno čokoladco. 
Sledi spust s Tošča, no ta ni tolk lejp, kot vzpon. 
Naslednji je na vrsti Osolnik. Na tablci piše 2 uri 45 min. No, če greva še ne vem kolk počasi, bova midva tam čez 1h in 45 minut. 
Čez Kosmati hrib, Veliki Babnik in Igale na Gontarsko planino. 
Proti brunarci Osolnik, a greva samo mimo, kajti vse je bilo zunaj zasedeno.
 
In še malo vzpončka do vrha 858m visokega Osolnika, kjer seveda tudi stoji cerkev- Svetega Mohorja in Fortunata. 
Tu se nama spet odpre prelep pogled na KSA in Polhograjce.
Ola, zdej pa sledi spust, ki zna bit kar šutast. Upam, da ne bo mokra pot. 
O, tenksgad, je bila suha. 
Spuščava se proti Puštalu, mimo vsaj malo blatne kopeli, ko prečiva potok Hrastnica ( Kje pa gre pot, ko  potok hudo naraste? Bwo?)
No, tu nama je tudi vejkarca malo ponagajala, saj se je kar izgubil signal...
Prideva v Puštal, po spominu vem, da je treba čez mostiček in še kake tri kilometre po eni grapi do sv. Andreja na cilj. Mojmu je vejkarca nejki zatajila in greva po spominu. In celo rata. 
( sem si tudi mal pomagala z gugl mapsom) 



O, najs. Po pravici povem, razen da so me mal prsti na nogah boleli, sploh nisem bla kaj preveč utrujena. Res ne. 
Tokrat je parking kar poln, gostišče polno. Spijeva kavo. In se odpraviva proti Dobravljam. 
Še bom šla... se mi dopade. Sam, ne vem, če bo šel moj z mano... ker njemu pa se ni dopadlo...??? A, bom šla pa sama. :)
Zmazala sva skoraj 22 km ( na Osolniku sem seveda pozabila nazaj vejkarco vklopit, ker sem jo na vrhu ustavila in sem jo vklopila komaj na koncu spusta, po kakih 500metrih... sej bo, sej, bo, mati:))) in 1200 m  višincev. 
Malo pa me zanima, zakaj, ko dam trening v aplikacijo Relive, tam izračuna vedno več višincev, kot jih izračuna Garmin? Relive mi je reku celo čez 1700m , da sem zmazala. Bwo... 


Aja, še to! 
Srečno vsem tekačem v soboto!

P.s. Tonek me je malo razdražil, naj nardim komplet vse rezultate za vsa leta Naj Naj 21. Najprej sem rekla, da ne, ma, pole me je martralo...dokler nisem začela urejat. Je bilo kar nekaj zmede z imeni in priimki, zato je najbolje, da leto po leto " na roke" pregledam, kar seveda traja. Sem se kar namučila... no, še kar. Jast res hočem, da je prow narjeno ( sej, še zdaj se lohk zgodi, da sem koga spregledala in da je v dveh namesto eni vrstici ) 
Zadeva je na tem linku:

















Ni komentarjev:

Objavite komentar