ponedeljek, 18. april 2022

21.GRADIŠKI GORSKI TEK, 18.4.2022

 Končno vse po starem.... skoraj 120 tekačev, 82 odraslih in čez 30 otrok, prekrasen dan za tek, specialna malica v bližnji turistični kmetiji, glaž belga al pa črnega:)), žrebanje kar nekaj nagrad, tekaška smetana in tudi mi ostali:)),



stari znanci in novi, ki bojo to še postali, mladi in gajstni tekači, dobra družba, pogovori ob vrnitvi,...ma, vse je blo kot nekoč!



Sama sem seveda zbezljala na Škavnico tolko prej. In glih sem se malo oddahnla, ko je mimo mene že tekel zmagovalec Simon Alič. Bil je tudi Miran Cvet, a zaradi poškodbe ni tekel, je pa  pripeljal s sabo svojo Marino, da sta šla na en paseđato:)) do vrha. 


Pri puncah ni bilo presenečenj, Varineja Drašler je s progo suvereno odpravila, kot se šika.

Kričala in fotkala sem do zadnjega, Veselkota! ( Sabine pa nisem dočakala:(()

Čestitke vsem. 

FOTKE: ŠKAVNICA ( zadnja fotka so rezultati abs.)

Moj gps s Strave: škavnica

Meni je bilo ZELO LEPO!!!!

In tudi pot na Škavnico mi je zares lepa! Čisto po mojem okusu. Res da sem jo le lepo prehodila, ampak, če bi tekmovala, bi jo bilo pa prej fertik, hihi.:))




Ni komentarjev:

Objavite komentar