ponedeljek, 16. avgust 2021

20. VZPON NA ŠIROKO, 15.8.2021

 Vsako leto, če se le da, se udeležimo tega teka. Iz več razlogov. Meni je to ena najlepših prog, ki mi osebno čisto zares zelo pašejo. Stalen vzpon, lep, ne prehud in sama ga lahko šponam brez problema. 

Do tretjega km si še lepo v senčki, čeprav je letos kurilo tudi skozi drevje... Ne vem, sej, če me spomin ne vara, so že spremenili uro štarta na uro bolj zgodaj, kajti včasih, se mi zdi, je bil štart šele ob 11.30? Bi šlo mogoče še eno urco bolj zgodaj? Glede na to, da je štart premaknjen na novo lokacijo ob železniški postaji in da tam kao nobenga ne motimo...bi šlo tudi bolj zgodaj... 

No,  kakorkoli, letos so organizatorji k jubilejnemu, 20.teku dodali novo progo, trail progo, s štartom na vrhu, na Širokem. Tako, da so imeli obilico dela z vsemi sortami tekmovalcev. Kolesarji mtb, kolesarji cestni, tekači direktni, tekači trailaši pa še otroci... Ampak, organizacija poteka tako kot mora. Z vsemi varnostnimi zadevšnami okrog korwone vred.

Sama nisem imela PCT pogoja, zato sem morala najprej na testiranje. Ki je bilo organizirano na samem prizorišču. Bravo!!! Seveda me korwona nima rada:)) in kot negativna sem se prijavila na tek. Z obrazložitvijo, da rabim le PGT udeležbo in da grem prva in pridem zadnja. Vmes pa pod vrhom malo kričim in navijam ter fotkam. 

Poleg majice ( možnost izbora -švic ali bombažna) smo prejeli v vrečki še zgibanko z zemljevidom nove krožne poti Lom je moj dom ( ki pade prav kmalu)  ter seveda bone za hrano in štruklje. Sama sem izbrala bombažno, ker unih švic plastiq majic enostavno ne prenesem. Ker v njih pa res švicam ko luda....

Malo klepeta, ...zelo sem se razveselila videt po sto letih :)) našega foto Staneta, čakala sem tudi na Martico, a je na žalost nisem srečala.

Vklop Strave in gas. Z menoj je šel prijatelj Samota Vovka, ki si nekako ni upal na tekmo, ker se kao malo boji slabega rezultata, a vso pot sva blebetala in jast sem poleg še dihala. On pa je samo blebetal... dihal pa glihda... Tako, da, ... drugič pade tekma!  Čeprav mi je pa tudi priznal, da znam pa res šponat vztrajanje,...da bi on, če bi bil sam, že zdavnaj omagal...Lastna hvala, cena mala:)) 

Ola, do cilja in hitro nazaj slabih 600m, na moj "pošto", kjer že vem, da je moje navijanje slišat daaaalllleeeeččččč tja doooooolllll:))

Prvi pride mimo Simon Alič. Vsa mu čast. Sem že enkrat napisala, pa ponovim, morda se mi pa kdaj uresniči, hihi....rada bi en bot bila muha, k se mu usede na ramo in da grem z njim vso pot... kako to on vse  zmaže, kje potegne in se znebi tekmecev, kolk dejansko kej trpi... vse to bi rada vidla en bot jast, kot muha na njegovi rami.... Mladenič od 50+!!!


 Pri damah pa kot zmagovalka tudi izredno hitro priteče mimo mene Varineja Drašler.


Navijam, fotkam, navijam, fotkam.... Milijon procentna sem, da sem škljocnila vseh, ampak, zgleda, da vročina škodi tudi tulifonu in tokrat me je na žalost razočaral... med 10.52 in 10.59 je doživel mrk:((. V tem času ni fotk... kam so šle, pa....????

Ostalo je pa tole: VZPON NA ŠIROKO FOTO

Kot že večkrat napisano, organizatorji in seveda gostinci na Širokem poskrbijo, da imamo na voljo hrane za par ohceti izpeljat... Če se ne motim, enih sedem menijev, pa štruklji na 4 načine? Ojej, in vse dobro!!! Kaj bi človk???  No, pri nama so padli čevapi in čokoladni štruklji.

Podelitev nagrad najboljšim. 

Počakat še na sirarja, da kupimo kolo sira in spust nazaj v dolino. Greva se vreč v eno reko...,ma, kje pej nej gužve??? 


Pod mostom avtov več kot v luki Koper na parkirišču:)), alora, greva pa do Slapa ob Idrijci. A tudi tam zelo zelo pestro. Komajda dobiva en plac za parkirat.... in skok v Idrijco je res pašal. Voda ravno prava...

Bo treba domov....

Že kmalu iz Mosta na Soči pa:  STOP! Semafor!  Preko ene ure čakanje, da pridemo do semaforja. Proti Novi Gorici na tavžente avtov, v kontra smeri pa v celi uri morda 50! Organi pregona! Plačite mene, pridem ročno usmerjat promet v taki konici! Za male pare in veliko zadovoljstvo turistov. Ali pa morda dodat na semafor en bogi senzor, ki začuti gostoto prometa? Grwoza! Da ti mora to pokvart sicer lep dan....

STRAVA GPX

REZULTATI VZPONA






Ni komentarjev:

Objavite komentar