četrtek, 12. oktober 2023

20 LET MOJEGA NOVEGA ŽIVLJENJA, 12.10.2023

 Na današnji dan, 12. oktobra, uradno praznujem obletnice mojega novega življenja z vzdrževanjem teže samo z miganjem.( papcam pa še vedno rada) 

Hujšati sem res da začela že enkrat junija 2002, a ne gre kar tako hitro dol... sploh, če hujšaš (iz 110 kg na 70kg ) samo z miganjem in ne z odpovedovanjem hrani. 

No, na 12. 10.2003 pa sta me Lado Bizovičar in Anja Tomažin povabila v nedeljsko oddajo TLP, kjer sem v rubriki 5 minut slave mal povedala, kako sem shujšala. In zato naj bo to uradni datum mojih obletnic.

Hihi, glih da sm preživela snemanje V ŽIVO, ma sem ga... ( moram prosit za dig.posnetek na TVSLO, ker moja videokaseta je že znucana...in sploh nimamo več videorekorderjev:(()

No, ker je danes 20 let od tega, sem se oblekla natanko tako, kot sem bila takrat. Pa da vidimo, če grejo še hlače na tazadnjo:)) 

In so šle. Po občutku se mi celo zdi, da imam za pikico bolj suhe noge...( ma, res sam pikico) 

Takrat so bli otročki še majhni in seveda smo takoj po snemanju morali v McDonald. Od tu je tudi fotka. 

Današnji fotki pa niso iz Ljubljane, ampak kar iz moje terase in predsobe. 


Naj traja....


2 komentarja:

  1. Bravo ragazza. Anka v iste bregeše si se dala :D Farko ;)

    OdgovoriIzbriši