sobota, 17. junij 2023

PTRF- NAVIJANJE NA ČISTI JEBI- MA, PROW ZAREJS JEBI :)) - DURNIKU,17.6.2023

Sem se tudi letos pridružila mojim tekačem in šla navijat na Durnik. 

Po fotkah sodeč sem svojo misijo uspešno opravila. 

Hvala vam, vsem! Jast sem 6 ur uživala. Le malo postrani se mi zdi, da zdej stojim, hihi. Je res strm, ta Durnik. 

Danes dodam v blog le album, jutri pa morda kak stavek več...


ALBUM FOTK

p.s.

Ma, sej nejmam kej dodajat... sej sem vse že v blogih od prejšnjih let spisala. In tako je blo tudi letos. 

Aja , sam eno pejsm sem ukradla Resniki in mal priredila besedilo:

Na Durnik me spust,

na Durnik me spust,

ljubca moja zlata...

Na Durnik me spust,

na Durnik me spust, 

da ne bojo mi rekl copata...

Na Durnik me spust, 

na Durnik me spust,

tam bo Zizika,

navijala bo prav za vseh, 

kot samo le ona zna...

Ni komentarjev:

Objavite komentar