nedelja, 22. januar 2023

ČISTO ZIMSKI VZPON NA GOLAKE, 21.1.2023

Ja, ni kej, vsaj enkrat na leto moram dodat v moj blogec en ta pravi zimski vzpon. In zanj sploh ni treba daleč. Če vemo, da je po državi zima in sneg, pole ga za ziher tudi na Golakih nameče za juhuhu. Zakaj bi se vozila na drugi konc lepe naše, če sem čez 17 km že lohku v ta pravi zimi. 

Najprej mi ni nejki glih dišalo za it, ma, pole sem vseglih rekla mojmu, da grem z njim. 

Popolna zimska oprema, dvojne gate, gamaše, dvojne rokavice, bufica, bunda, čižmi in v žepu za nazaj ta mestne dereze. Če je samo sneg, da še ni poledenelo, so zadosti dobre. 

Cesta s Predmeje do križišča je bila začuda čisto kopna, lepo splužena. V tunelih pa kot da sem v  Postojnski jami:


No, naprej od križišča proti Golakom, pa si upajo le uni, s ta pravmi mašinami. 

Za mojo toyotko se zmeri en mičkn plac dobi in tudi tokrat je blo tako. Velik avto ne bi šel tja, ma, moj porš j šel  komot.:)

Parkirava, se uštimava, burja kar piha, termometer kaže -4, sneg meče iz drevja po strehah avtov. 

Z užitkom ta bot. Lepo, počasi. Se ustavljam, fotkam sem in tja, le rokavice mi grejo na nerve, k ne zagrabijo skrintača na tulifonu...ma, zebe me pa tudi tolk, da jih ne slečem....



Ob koči se vpišem v Planinca, malo poškljocat in pejva dalje. Sej sem že napisala, da mi na Golake sploh ni huda? Več. Mi je pa bla... tudi tolk, da sem rekla, da me Golaki ne vidijo več. In smo že pr zarečenmu kruhi:)) 

Zdej pa si prow z užitkom rečem pri koči: Sam še en kilometrčk, mati in si na vrhi. In ga je rejs hitru fraj. 




Do zadnjih 100 metrov je blo kar luštno, na vrhu pa -9 in burja je brila. A ne prow za vse sowde. 
V daljavi je bilo lepo videt morje
Sem pa tja je sonček razsvetlil Julijce

Vpis v Planinca, en požirček anti gripina, dereze na čižme in pejva nazaj. 

Jej, me jezi mwoj :)... on se dol s copati drsi in pole mi nardi špuro prow gladko, da ni šans, da kljub derezam nisem na tazadnji. No, ta bot sm bla dva bota. 

V koči se srečam s kar nekaj znanci, malo poklepetamo, spijeva en čaj. Jedla pa nisva nič, kajti doma naju je čakal en polhen lwonc jote, skuhane dan prej. Sej vejste, jota je dwobra komi naslednji dan... in prašte, če jo je kej ostalo?:))

Ma, je blu lepu...

Ni komentarjev:

Objavite komentar