nedelja, 11. julij 2021

18. tek na Špičasti vrh, 11.7.2021

 Zadloga ne smem zamuditi. Oz. sram naj me bo, ker sem ga lani,...ker sem se pokakcala zaradi korwone..., ma, letos me ne bo nazezala.

Super tekaška prireditev, kjer te prijazni domačini strežejo iz vseh strani, se je že lani preselila na bližnje igrišče. Tako tudi letos. 

Ob prijavi smo prejeli lepo majčko. Seveda sem šla na pot tekmovalno netekmovalno. Mojo Stravo upalim minuto do desete in zagrizem v hrib... ne bom komentirala, da sem šla do vrha in mi je strava pokazala, da sem nardila 1 km in 3 minute cajta... sem jezna. No v resnici sem rabla 41 minutk tempo hoje in sproti še navijanja za mladino. 


Ravno traktor je prispel na vrh z okrepčilom. Na hitrco spijem nekaj tekočince:)) in grem nazaj na mojo postojanko počakat tekače in seveda navijat za vse. 

Kar nekaj tekačev, ki so bili včasih stalni, sem pogrešala, ma, lepo pa je blo videt tudi kar lepo število novih...


proga je bila super označena, a vendar se je na koncu Marjan malo izgubil. In šele, ko je slišal, da se oddaljuje od mojega kričanja, pogruntal, da bo bolje obrnit... No konec dober, vse dobro.

Obvezen vzpon na razgledni stolp...


In pejmo še nazaj v dolinco. 
Le malokje se še vedno dobi za štartno številko tudi srečko, a tu se ne izognejo tej tradiciji. Prav vsi smo prejeli še dodatne praktične nagrade. Bravo!
Aja, moram povedat, da nas je bilo 64 odraslih in 24 otrok. Tu je res pravi užitek gledat mladež, kako se podi v hrib, ki zanje sploh ni lahek. Imajo 2km kar konkretnega vzpona. 

Zmagovalec teka je bil Primož Piškur, pred Ajdovcem Elisom Filipičem in Samotom Vovkom. Pri dekletih pa seveda zmaga Varineje Drašler, pred Anjo Mikuž in mlado Gajo Leban Jež. 
Čestitke vsem. 

Po super pašti, krofu, odličnemu mrzlemu sadju seveda paše ena birčka, malo blablabla....podelitev matucov najboljšim in že gremo novim zmagam naproti.


Hvala in iskrene čestitke organizatorjem za brezhiben potek tekme in seveda za vse dobrote, vključno z vašo prijaznostjo, ki bi lahko bila za zgled...
Fotke in rezultati so na povezavah:

Ni komentarjev:

Objavite komentar