sobota, 7. november 2020

VIRTUALNI IZZIV ULTRA TRAIL VIPAVSKA DOLINA 7.-15.11.2020

Za skuzi buh, vsje živu je usmerjeno v korwono in v ameriške volitve... kokr da mi bo tu kej lejpga prneslo... 

Če si sama ne bom, mi tudi Amerika ne bo:))  

In ker sem dobila domov po mailu vabilo, da bi se lahko udeležila virtualne tekme UTVV, sem se prow hitro odločila za DA. Moj itaq dans dejla, cune so oprane in se sušijo, kosilo bo pej malo več kasno.:))

Letos sem opravila le eno tekmo, ta je bila februarja s kronometrom na Sabotin. ( KRONOMETER NA SABOTIN )

Moram po devetih mesecih vsaj še eno.  Oštja, vmes bi še rodila lahko:)). 

Saj bo to tudi nekakšen kronometer. 

Sama se odpravim lepo na moj Školj in malo bolj naokoli domov, in to  bo moja proga ASTERIX ADIDAS TERREX, 13 km ( z najmanj 300 m višincev) , ki sem si jo zbrala na strani ULTRATRAIL

Prejela sem virtualno štartno številko 614. 


 


Vreme je bilo idealno in tudi moj tempo hoje v hrib je bil zares super. Občutek sem imela, kot da gre samo od sebe v breg. 



No, občutek se mi je kaj kmalu obrnil, ko sem se morala spravit malo v tek, po ravnem in v dol... Mi ne gre in ne gre... noge imam sto tonske. :((

Prmejduš, da če bi se klonirala, bi jast poleg sebe k tejkam, bolj hitro hodila:)). 

Ker imam do Školja  ( na katerem se  sem se letos v zvezek vpisala 294-ič ) in nazaj do Dobravelj glih 10 km, sem za dodatne tri kilometrčke  šla lepo proti dobravski krnici,


in proti Brjam, kjer sem kmalu zavila proti naši cerkvi Sv.Petra.


Še kilometrček do doma in moj izziv je opravljen. 

Strava mi je vse lepo izmerila. Shranim, seveda sem morala shranit kot tek, in čeprav sem v hrib zgolj in samo hodila, sem vseeno dobila kar nekaj osebnih dosežkov, npr. 10 % vzpon iz Žabelj do Vrtovč sem zmazala v 16 minutah, kar znese, da sem ga hodila 9 min na km. S tem sem seveda zelo zadovoljna. Jast. Vse skupaj pošljem na stran UTVV-ja, in prav hitro dobim potrdilo, da je moj izziv uspešno opravljen. V začetku tedna prejmem domov še medaljo in to je to. 

STRAVA GPX

Sedaj pa sedim ponosna, tuki na kompu in pišem, kot da sem nardila nov svetovni rekord. Pa sem ga res...

Jutri pa greva z mojim od doma na Čaven... Pridem, Čavenček, pridem:







Ni komentarjev:

Objavite komentar