nedelja, 13. januar 2019

KORITA - VOJKOVA KOČA - KORITA , 13.1.2019

Sva šla v vremenu jasnem zares po krasnem... Tudi po snegecu. No, nazaj po cesti bolj po ledeku... je kar drselo, k sonček ne seže do tjazadi...

Danes lahko rečem, da sem srečala daleč največ ljudi, odkar grem sem pa tja na Vojkovo...

In pazi!!!
Vsaj pet jih je blo, k so meni mahali, me pozdravljali,  jast pa ko wasu buljila, le kdo je zdaj to... In ko jih vsaj ne bi poznala...ma jih poznam... tekači D. Bavdek, S. Durn, njen oče, ena bejba iz sosednje vasi... ma, kar nejki... ne vem, zakaj ne prepoznam takoj....
Emšo? Nje mi rečt....


                                    POVŠTERČKI           


                 JEBELACESTA, KOLK SE STARAMO... KEJ ČIM NUCAT UN FOTOŠUTING? AH, KAR JE, JE...

     GOR SVA ŠLA POD CERKVIJO, NAZAJ PA NAD NJO PO CESTI


                     TRIGLAV JE BIL PA DANES RES LEP...

    MA, KEJ TA MOŽAKAR SLUČAJNO Z MANO HODI??? NEČ NOVGA, EDEN SPREDI, EDEN ZADI....

Strava je izmerila 14 dobrih...
RELIVE POSNETEK
GPS

Ni komentarjev:

Objavite komentar