torek, 11. december 2018

NA LUBNIK, 9.12.2018

Na Bolhi sva dobila nekaj, kar bi nama pašalo v naši dnevni.
 Ma, je treba v Škofjo Loko. Alora, bejžmo.

Covate in majico za en hrib v tistih krajih vrževa v kofano in že naju tojotka (21 let stara- a brezhibna) vozi proti tja.

Po navodilih prodajalca prideva točno pred hišo, se vse zmenimo za nakup, zapeljeva na parking ob Selški Sori in hitro v covate ter na Lubnik.

Že med vožnjo me je nejki v kolenu špikalo, ma, sem mislila, da se bo zadevšna udejlala...pa ni blo nič ... je bla nedelja:)) V nedeljah se ne dela!
In tako je mene z vsakim korakom proti Lubniku vedno bolj bolelo.
Komajda sem prilezla na vrh. Sej bi se obrnila, ma, jast rada trpim:))




Kaj za ena strejla me mene zdej zbada v kolejnu? Jast imam občutk, da sploh ni koleno, ampak da so to žile tam okoli... bom prašala dohtarja čez deset dni, k imam žilologa.

V domu je bila konkretna gužva. Noter vroče za bit gol, zunaj pa ravno tolk mrzlo, da ni bilo glih za sedet na klopci. Tako sva bolj na hitrco spila en čaj in bejžva nazaj.

Ma, kako? To je zdaj vprašanje.... Moj mi da palice, hvala bogu jih je vzel s sabo. In jočem in stopicam. Vsak nepravilen gib mi hoče raztrgat nogo... vlekla sva se preko dve uri dol.

Ko prideva skoraj do grada v Loki, se prikažeta izza ovinka oče in hčerkica, 5-7 let stara.
"Kaj se je zgodilo? A ste padla?"
"Ma, ne, nisem padla, kolejno me je kar začelo zbadat, samo od sebe, nič ga nisem prašala za to:))"

" A mi dovolite, da vam ga z dotikom svojih rok pozdravim? "

"Jej, kar čte, dejte dejlat, sam, da me ni bi več bolejlo..."

In res, možakar me vpraša, kako mi je ime in skupaj s hčerko položita roke na moje koleno in prosita, naj bol izgine...

In???
Sej še sama ne verjamem, ma kolejno me je tisti moment res gejnalo bolet. RES!!!
Pole ga jast seveda takoj vprašam, možakarja, kako je zdaj on to naredil in mi začel razlagat, da ni tega on, ampak J.K. Da je on le njegov poslanec... in razlaga, razlaga.

Bem, srečna se poslovim od njiju in par deset metrov je blo res v redu. No, pole je začelo bolet naprej:)) Kam je šel zdej J.K.? Zakaj me je zapustil? Sej sem fejst človk. Še kar...

V dveh dneh sem koleno rečmo da sanirala z ledenimi obkladki.
GPS SLED



Ni komentarjev:

Objavite komentar