ponedeljek, 2. junij 2014

11.TEK NA ŠPIČAST VRH

Najprej razlog, zakaj mi včeraj ni zalaufala moja mašina.
Moj ZZ je namreč vse preostale viruse in bacile, ki jih je imel, z vso ljubeznijo ponoči med kašljanjem meni podaril.
Ni blo druge, da sem prišla tudi jast na vrsto. In sem bila par dni prej vse prej kot v normalnem stanju, stalno bi sam spala, glavo sem imela, kot bi  dan poprej popila hekte alkota, ko sem zakašljala, se mi je zdelo, da ga povlečem, kašelj namreč, prav iz ta zadnje ven, ne le iz pljuč.
Ma, v soboto je blo mal boljše in v včeraj, v nedeljo, sem rekla,  grem. Vem, da se domačini v Zadlogu potrudijo v nulo in prav en malček greh je zamudit tako lepo prireditev.
Dan je bil lep, počasi se nas je zbrala lepa skupinica, več ali manj poznanih tekačev.
Ob prijavi na domačiji Pri Bizarju  si si izbral barvo in številko majice in dobil še bon za malico. Lahko si si postregel s čajem ali kavo. Na oglasni deski je bila na vpogled tabela s komplet vsemi udeleženimi v vseh desetih letih in njihovimi rezultati.    Lepo si si ogledal, če si že tam bil, katerega leta ti je šlo najhitreje, obkroženi so bili vsi rekordi.


Čeprav sem na štartu zažugala Tratnikovim in Aliču in unim, ta hitrim, naj za božjo voljo vsaj enkrat mal bolj počasi odtečejo, me ni prav nihče ubogal ...
Že od začetka so se vsi sto na uro zakadili proti travnatemu začetku vzpona in jast za njimi, da sem že po  sto metrih dihala kot nilski konj.
 Uf, sem se spraševala, kaj je to, mati, brzina od geparda, al posledice viroze?  Ko sem videla, da so mi že v prvem pol km vsi uni, ki smo si med sabo tam tam, ušli daleč naprej, sem že vedela, kolk je ura. O.K. Gremo mi po svoje, oz. sam, da gre.
Okrepčevalnica je bila točno na polovici.

Foto Stane km pred ciljem.

         Na tem delu, kjer je bil Stane, je bilo ravno. In tu sem celo tekla...


Vsi so se že vračali, ko sem jast še sopihala proti cilju. Zadnji vzpon  navpičen.

     Tuki gre pa navpično gor...



Cilj.

Rabim kar nekaj časa, da se izdiham in pridem k sebi.

                      Izmučena, ma vseeno srečna... kot zmerom.

                        Od naše familije je bila poleg mojga ZZ topa na tekmi  tudi Sindis

Organizator je v cilju vsakemu dal v roke steklenico ledenega čaja in frutabelo. Na mizi pa si si lahko postregel še z vodo, čajem in tudi dve steklenici unga, k se ne sme reklamirat, sta bili. Ena temno rdeča, ena rjavo zelena. Ja, seveda sem morala obe probat, če ne zaradi druzga, zato, da mi ubije kakšno žvalco notr v meni.  Sta ble obe dobri.

V dolino  je ob klepetu z Vrhunčevima čas hitro minil.
Dvorišče, polno miz in klopi. Za malico super pašta, tako za mesojede kot za vegejede.    Stojnica na sredi dvorišča se je dobesedno šibila pod težo vsega sadja: pomaranč, jabolk, banan, lubenic, pa napolitank, kolikor hočeš in kave in čaja....
Prav vsak tekmovalec si je  šel  po svojo   praktično nagrado.
Podelitev. Poleg izvirnih pokalov so dame prejele še rožico, otroci pa čokolado.


          Sindis je danes zmagala. Bila je edina v svoji kategoriji. Teh izvirnih pokalov imamo doma zdaj že sedem.

 Nagrajen je bil tako najstarejši kot najmlajši udeleženec tekme.   :Posebno priznanje sta dobila tudi dva, ki sta do sedaj največkrat zagrizla v hrib na tekmi.  Priznanje je šlo tudi domačinu, ki si je zadal, da bo progo očistil in pripravil za tekmo, ki je bila zaradi žledoloma vse prej kot prehodna.

Konec.  Ja, seveda moram jast še pomest, ne...  In domačini s strahom povprašajo, če smo bili zadovoljni?  S postrežbo?   Z gostoljubnostjo ?  Nasploh ?
Halo ?    Organizator društvo TRMA se je odločil, da namesto klasične štartnine 12 evrov zniža štartnino na 10 evrov.
Zakaj že? Saj ne da ne paše, a za vse, kar sem dobila na tem vašem domačem, vaškem teku, bi bila štartnina nekje v kakem mestu zihr vsaj 50 komadof. In še se bojim, da bi bila zaradi ogromnih stroškov le  voda za pit. Če sploh --- se tudi zgodi.

Kako ste pa vi prišli skozi?  S TRMO ?  Dobro ime društva, za katerim stojijo ljudje, ki hočejo,  zmorejo in strmajo... Ko bi bili vsi taki.

REZULTATI: http://www.primorskigorskiteki.si/images/rezultati_tekov/teki_2014/R_Zadlog_S2014.pdf

FOTOGALERIJA: https://plus.google.com/photos/103862101339423963519/albums/6020032051730664401

Ni komentarjev:

Objavite komentar