nedelja, 27. december 2020

TA PRAVI ZIMSKI VZPON NA GOLAKE PRI -9°C IN KONKRETNI BURJI, 27.12.2020

 Ola, po dolgem cajtu en konkreten zimski vzpon na Golake. Sej, pred dvema tednoma je bil tudi zimski, ma, v sončnem, lepem vremenu, danes pa je bla ta prava zimca. 

Na Iztokovi koči je termometer kazal -7°C, na vrhu je blo ziher -9 do -10. Ma, ker sem bla vsa zabarikadirana v cune, dvojne hlače, tri majce, bunda, kapa, bufica, doplih rokavice..., nisem čutla kej posebnega mraza. Sem pa šla gor s telovadnimi goretex mizunkami, ki mi super zagrabijo in prišla dol čisto okej, suha .... Je pa rekel eden, k se je vračal, da niti pod razno ne bom prišla na vrh s telovadnimi. Pa sem. Sej ni blo ledeno. Lepo se je dalo capljat po snegu. Golaki se mi že nasploh ne zdijo ne vem kej nevarni za padec... sej, če bi že pogrnla v vsem snegu, bi se ustavla v prvem drevesu, ki jih tam ne manjka:))... Bom že vidla, ko se bo to zgodilo...:((

Nisem vedela, da živi v ajdovski občini tolk v hribe hodečih ljudi. Procesija za gor in za dol. No, sej je prav.















Super zadovoljna. 
Domov in na zasluženo kosilo: istrske fuže z gobovo omakco in polhno skledo domačga rediča. 
Čin čin- na zdravje!

Ni komentarjev:

Objavite komentar