nedelja, 19. april 2020

AATC VIRTUALNI VIKEND IZZIV- 17.4.-19.4.2020

Sevejde moram jast zvedet za zadeve pr tazadnjih, ker nejmam efbiaja ( fb:))).
In mi morajo naslovi od tekaških prjatlov na Stravi kej povejdat. Tku jast vidim na dan sobote, da se Tina mal považi, da je opravla Virtualni vikend izziv in zato dobila zlato kolajno???

O, jast, firbčna baba moram takoj počekirat, kje in kako, pr oštji, je to ona zmazala??? ...in link na link... pa sem tudi jast že noter.

V glavnem, zdej se zarad korwone  ne more tekmovat in družit, zato pa lahko vsak zase nardi svojo tekmo in na podlagi opravljenih kilometrov in premaganih višincev prejme na koncu primerno kolajno. Za zlato  kolajno je treba zmazat najmanj 30 km in jurčka višincev. Brzina ni pomembna. Važno, da so km in višinci.

Mala malca za nas, ta gajstne:))
Ko pa preberem v navodilih, da se lahko z izzivom ukvarjaš tudi cel vikend, pole pa sploh mala malca...
Ker bo to še trajalo, se lahko pridružiš zadevšni naslednji vikend:
http://alpeadria-trailcup.com/sl/virtualni-izziv/
Prijava zelo enostavna.

V petek sem bla na mojmu Školju...je že 10 km, v soboto sem šla na mojga dva bota, jih je blo skor 15, popoldne izvem na Stravi za izziv in  danes  sva šla po Vipavskih brdih in zmazala še 18 km. Skupaj višincev nanese 1371m.
                           Ob reki Vipavi na brejsko stran.                             
                                  Po mtb stezi na Brje                                         
                                          V center Brij                                           
                                         Proti Sv. Martinu                                       
                             Pred Sv. Martinom sva srečala sovaščana               
                                             Cerkev Sv. Martina                                   
                                        Vipavska dolina na dlani                             
                           
 Po Oljčni poti proti mojmu Školju - tista špička zadaj je moj Školj                                                                                     
                                  Kolk tu lepu diši....mmmmmmm                     
                                                  Moj Školj                                                                                                                                                               
                                Pod Vrtovče h koritu se napit vode                                                                                                                                       
                                                  Na vrhu Vrtovč

Evo, pa sem zmagala.... kolk lepo. Pa še vreme... super sončno in toplo. Glih točno. In še zastonj. Niti evričiča nisem ponucala. :))

Še dokazi :
GPS PETEK
GPS SOBOTA
GPS NEDELJA


1 komentar:

  1. Čestitke.
    Jaz sem površno brala; nisem vedela, da lahko sešteješ vse skup.
    Ben, ni panike; migala sem in lepo sem se imela; sem pa medaljo dobila prejšnji vikend.

    Pa me dražiš s temi fotkami; prav rada bi končno enkrat šla na "tvoj" Školj, oštja. Pa bo treba potrpet...

    OdgovoriIzbriši