petek, 1. november 2019

2V OD 3V, 31.10.2019 IN ŠE 3. VRH NASLEDNJI DAN NATO

Nam jutranji pogled skozi okno veliko pove o vremenu...
In največkrat zadanemo v nulo..., no, sej je prav tako. In sploh ni težko:))
Tako se je na prvi prazničen dan, dan reformacije, Nanos skrival v čudnih gostih oblakih, kar je dalo vedet brez da poslušamo vremenarje, da bo v notranjosti najbrž kar brrrr.

Alora, gremo na zahod. Tu pa vreme za ga narisat. Krasen sonček. Namen, vsaj moj, je bil opravit z vsemi tremi vrhovi ( v soboto bo tam šlo zares na tekmi, 12, 28, ali 58 km), a sta na koncu padla dva, tretji pa...
Parkirava v Solkanu na parkingu pod mostom in jo lepo ucvreva po trasi 3V proti Škabrijelu. Pot lepa, že označena.
Na Škabrijelu srečava Klavdijo, Matejo in Natašo, ki so še dodatno s trakovi označevale in pregledovale traso.
Aja, in ex političar Ivo Hvalica je bil tudi na vrhu. Za njegova leta kapo dol. In veste kaj? Popolnoma isti kot pred 15, 20 leti je.

Na hitro podpis, en škljoc in bejžva naprej, da se ne ohladiva.


Na Prevali pozdrav Boroeviću

čez cesto in že grizeva proti Sveti gori. Seveda nisva šla skozi rove, ker nisva imela lučk,  ampak naokoli.
Na vrhu presenetljivo malo ljudi.
Na klopci miru se malo ojačava, napaseva prekrasnih razgledov.

Jast sem z mislimi že v tretji čimi in že grizem na Sabotin, ko mi moj začne, da se mu ne da še tja... Ah, pa neč.




V upanju, da si morda med potjo dol premisli... Pa si ni.
Bem, neki sva tudi dans nardila. Za jutri pa, če bo Nanos "čist", pade ta stara 25 ka UTVV.

GPS STRAVA
RELIVE POSNETEK

Naslednji dan nato.

Na žegen se ne hodim kazat... sploh pa tam nimam nikogar. Mamo sem raztrosila in je v vsakem trenutku ob meni, ali pa jast ob njej. Če je tako. In ne rabim 1. novembra, da se je dodatno spomnim.
Zato bom ta dan raje izkoristila za hribe.

Kompleten Nanos v hudih oblakih.
In če pri nas v Dobravljah piha, pomeni to, da je na Nanosu burja zagotovo orkanska.
Ah, se pa ne bom z burjo kregala...

Bejžva pa še tretjo čimo naredit danes. Na Sabotin.
In niti za tren mi ni žal, kajti tako lepo vreme, brez sapice, čisti sonček, ... mmmm, njami....
Škoda, ker ni danes tekma. Kako bi blo lepo. Kajti za jutri obljubljajo dež...???

 Gor sva šla po trasi, najprej na severno stran, na polovici pa namesto direkt na vrh nazaj na levo, proti Sv. Valentinu. Moj mi sicer pravi, da sva en bot že šla po tej, ampak jast je nimam v spominu.
No, potem pa po vrhu še nazaj do koče, kjer sva se lepo sončila in si privoščila papico in bumico, Zelo dobro je bilo.


 Kej sem že kdaj povedala, da sva se midva poročila na Sv. gori?
Samo midva in priči.
   Zadaj levo Triglav, spredaj pomnik grozot, zadaj desno Sv. gora.


No, tako. Jast sem nardila 3V. Miha, kej mi upoštevaš? Ne? Ah, pa neč.... :))
Jutri pa želim vsem SREČNO IN PO PAMETI!!! Sploh, če bo mokro.
STRAVA GPS


Ni komentarjev:

Objavite komentar