ponedeljek, 19. november 2018

18. POHOD PO VERTOVČEVIH POTEH, 18.11.2018

Letos sva se ga udeležila (šele) drugič.
Na štartu nas je zjutraj pričakala ta prava vipavska burja,

ki pa se je potem med vasmi le malo porazgubila. Ni bilo tako hudo.

Lani se nisem ustavljala skorajda nikjer, na nobeni okrepčevalnici, letos pa na vseh!




Seveda je bil najin tempo hoje hitrejši in med prehitevanjem, kjer se je to sploh dalo, sem bila "primorana" poslušat pohodnike, ki so v večini  klepetali med seboj o - denarju. Soldki tuki, soldki tam, to je drago, to poceni, jast nimam, jast sem šparal, ...in take. Jej, sej bi se tudi jast rada o soldkih menila, ma, mi moj z njim te debate ne dovoli...smrk... si pa zato dobim sem pa tja kako žrtev tudi jast....:))
Denar, denar, sveta vladar.

V Šmarjah sva seveda zavila malo naokrog, še na mojga:
 
Mojmu je vejkarca namerila dobrih 19 kilometrčkov in tudi višincev gor pa dol se tudi kar nabere...okrog 670m vsakih.
Meni je pa nameril gpsies dober km več, ker sem vejkarco ustavila šele v Pigalu...na pici. K sem jo zelo rabla...po vseh dobrotah na poti, res. Sam še pica mi je manjkala...

 Bem, danes hujšam! :))

MOJ GPSies
POLAR GPS od mojga

Ni komentarjev:

Objavite komentar