nedelja, 26. marec 2017

17. GRADIŠKI GORSKI TEK

Na "kraj zločina" sem prišla kar ene dve uri prej, saj me je moj spotoma pripeljal, ker on je šel pa v Sežano, na MKM.
Vreme fajn, glih za laufat, le mal je burja popihala...
Hihi, Gorenjka Marija je rekla, da piha full, mi pa niti oken ne bi odpirali za to sapco....

Štart smo imeli v polnem belem cvetu...

Najprej se mi je zdelo, da kar ni in ni ljudi, ma, pole se nas je pa vseeno nabralo 66 odraslih in nekaj mladine.

Ko smo štartali, so mi seveda že takoj vsi zbezljali naprej in tik tak sem bla na repu... bem, prvi km sem pretekla in to je bilo tudi vse, kar se teka tiče.

Hod mi je kar šel, lahko bi šla tudi mimo Marije, a sem se raje odločila, da je bolj pametno v zavetrju kot pa bežati pred njo... :)

Mimo mojga bivšega - Plaza sem šla čist lepo, utečeno, dihanje normalno.... Še zadnji km, zadnjih 500m strmine in že je tu cilj. Čas 44:13, kar je 14 sekund slabše od lani.

Na Škavnici je brila kar mrzla burja, zato se je bilo kar pametno čimprej nazaj odpravit. Popijem čaj, zmažem banano in v dol.
Z  Marjetko in Jožetom pa smo se le ustavili na Plazu, da sem jima pokazala, koliko lepote se ( še vedno, tud če mene ni, hihi ) odpre na vrhu. Škoda, ker ni bilo bolj jasno. Je pa res lepo.

V dvorani je bilo že vse nared.
Le pojedla sem polento in že se je začelo žrebaje nagrad.
Ne vem, kako so Graparji prepeljali vse domov --- če imajo kakšne nizke avte, so gvišno kaj cesto pošlatali...od teže....hihi. Na zdravje, Graparji!

Po žrebanju sem se malo vmešala v organizacijo in z odra prosila, če lahko vsi skupaj pomahamo Simonu in mu zaželimo, da čimprej pride nazaj med nas. Seveda bo! Žila je že taprava!

Na podelitvi sem se seveda razveselila svojega tretjega mesta.
Martica, zakaj te ni blo? Pa ne rečt, da delaš, no...:))

Še pozdravi in na svidenje naslednje leto!

FOTO
REZULTATI







Ni komentarjev:

Objavite komentar