ponedeljek, 29. junij 2015

10.TEK NA KOKOŠ

Kraški tekači so skupinica gajstnih,  ki si je po letu dni premora drznila ponovno organizirat tek na Kokoš. Včasih je bil cel mesec julij  ob nedeljah rezerviran za tek ali kolesarjenje na Kokoš, pa je zadeva mal potihnila, a Kraški tekači so rekli. "  Dajmo spet mi to v plan dela!"
Manjka Karolina, pa Emil,,Milojka....

Na štartu se nas je zbralo okoli 70, najbrž malo manj od pričakovanj,  nekaj tekačev se je odločilo le za popoldanski tek v Dobravljah, a kar veliko jih je bilo, ki so bili na obeh.
No, tu  gre  za en hiter tri kilometrski "šprint", ravno se dobro ogreješ, je že vsega fertik.
No, kot že rečeno, je bilo treba na dah, ma, jast sem  seveda vseeno pobrala vsa zrak iz kraškega sveta, da sem zadevo premagala v 23 minutah in 42 sekundah.

A po cilju, ki je bil letos prvič malo podaljšan, bil je točno pred kočo, da so nas planinci lahko občudovali,
sem se kaj kmalu izdihala in si v senčki  gozdička privoščila kos lubenice, banano, jabolko, napolitanke... soka... 

, ja , pa še na vegi pašto sem šla... uf, sem si zaslužila vse, prav zares. 

Podelitev je bila kaj kmalu. 
Hja, ne morem, da se ne pohvalim. Bila sem odlična tretja v kategoriji, Mihaelca pa uboga predzadnja, Daniela da Forno pa celo predpredzadnja.:(((  Hihi, zdaj najbrž po fotki spodaj že znate izračunat, koliko nas je bilo. 
Fotografirati se poleg takih legend na odru ni dano vsakemu, a meni je včeraj to bilo. 

 In seveda, da sem bila kontenta.

Zmagovalna šesterica: od leve- Čufer Ana,  Malavašič Borut, Strnad Simon, Daniela da Forno,  Likar Anej, Tušar Mihaela.


Za konec smo se pa morali seveda, (ker nam je strašansko manjkalo kalorij) posladkati še s torto, ki jo je za 10. izvedbo teka spekla Stojanova Karolina.
               Na žalost je med prevozom na vrh počila, ma zaradi tega je bila vseeno njami.

Ja, pole pa sva hitro po ta strmi mahnila nazaj v Lipico, kajti že naju je čakalo drugo delo, peka kruha za  popoldanski Dobravski tek.

No, na brzino tolko zapisanega. Saj je vseglih dovolj.Čestitke vsem, sploh pa meni, hihi, se vidimo naslednje leto.



Ni komentarjev:

Objavite komentar